mochamanda

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Malin - 13 augusti 2010 23:23

Efter att ha degat i soffan och ätit chokladbollar och tittat på TV kände jag att jag behövde röra på mig och till min stora förvåning hamnade jag på KMTI, gymmet. Höll dock på att inte komma iväg då jag inte kunde hitta några träningskläder som passade. Hittade tillslut bli ett grått mammalinne i bomull som fick duga. Har inte tränat på KMTI sedan maj, men det var riktigt skönt att få svettas, i alla fall lite. Sen om det berodde på värmen eller att jag faktiskt tog i, låter vi vara osagt. :) Eftersom det inte har blivit särskilt mycket mer än promenader under sommaren så insåg jag att jag var tvungen att ta det rätt så lugnt på gymmet och jag tycker att jag skötte mig hyfsat och körde lätt träning. Är så lätt att falla in i gamla vanor när man är där annars.


Just nu har vi fullt upp med att designa vår relax. Andreas kämpar med bastun och jag med helheten i relaxen; kakel, handfat o.s.v Vi har båda höga krav och vill att det ska bli perfekt, men det är Inte lätt. Ibland vill jag bara ge upp och låta någon annan göra klart. Men vi är nära nu, så det är bara att kämpa lite till! Börjar bli hög tid att slänga iväg en beställning på kakel och annat så att det finns här när hantverkarna ska köra igång.


Trevlig helg allesammans!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards