mochamanda

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Malin - 18 augusti 2010 20:30

Äntligen börjar vi bli redo att skicka iväg beställning för klinker och inredning till relaxen. I måndags satt jag vid datorn i 15 timmar och ritade i 3D-programmet. Båda jag och Andreas hade den natten svårt att sova då bilder av relaxen snurrade runt, runt, runt i våra huvuden. Sedan länge trodde vi egentligen att vi hade bestämt planlösningen, men nu när jag satt med de sista detaljerna så kändes det inte hundraprocentigt. Nu är det inga stora förändringar i planlösningen det är tal om. Det är området runt handfatet som har spökat. Men nu har vi fått till det. Det allra sista som återstår är att välja mellan att kakla eller måla en viss vägg, vilket i och för sig inte är ett helt lätt val.  


I går och idag när jag har kunnat slappna av lite grann har en nästintill förlamande trötthet slagit till. Har för ett par timmar sen kommit hem från att ha jobbat ett dygn och ligger nu välförtjänt i soffan och väntar på att "Livet på BB" ska börja. Ska nog poppa mig lite popcorn oxå!



Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards