mochamanda

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Malin - 29 mars 2011 20:01

Vi har tänkt ett tag att vi ska låta Isac sova i ett eget rum och i morse bestämde jag mig för att idag är dagen D. Somliga kanske tycker det är tidigt, men för oss känns det rätt. Det tar oss inte särskilt mycket längre tid att gå till Isac om det skulle vara något. Och fungerar det inte, vilket jag har svårt att se varför det inte skulle göra, så är det bara att flytta tillbaka sängen. Det sägs vara lättare att göra sådana här förändringar nu än senare då de är mer "med".


Hur som helst så ställde jag in hans säng i hans rum där vi hade tänkt att den skulle stå, men blev inte riktigt nöjd. Efter lite tankearbete, ögonmått och mätningar så tog det inte lång tid innan jag var igång med att möblera om! :) Tömde hela bokhyllan, skruvade av bordet, skurade rent och flyttade runt. Som tur var så tog Isac en av sina längre sovstunder under förmiddagen. Tack goding!


Ser betydligt mindre stökigt ut på bilden än vad det egentligen var. :)


Pappa A nattar Isac som somnade gott i sitt nya rum. På väggen ovanför säng och skötbord ska det upp lite dekoration i form av wallstickers. Har spanat ut några på internet som jag och A fastnade för för ett bra tag sen. För er som är uppmärksamma så har vi äntligen fått upp rullgardinen med Monster! Även A var mycket nöjd med den nya möbleringen. Skönt! :)    


Efter mitt inlägg om hästabstinens så har jag redan fått tips från vänner och bekanta! Tusen tack! Och tro det eller ej, men redan imorgon ska jag få komma upp på hästryggen. Om jag längtar!? Massor!!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards