mochamanda

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Malin - 17 september 2011 12:34

Hade en riktig toppendag igår! Trots att den märkligt nog inleddes med en försovning. Trodde inte det var möjligt med småbarn i huset. Hur som helst hann jag på mindre än tio minuter upp ur sängen, på med lite kläder, snygga till mig och springa till bussen. Hann fram i så god tid att jag till och med hann köpa frukost!


Och det här törs jag knappt skriva, men jag känner mig inte särskilt stressad över skolan trots att jag inte fått så många timmar effektiv pluggtid och trots att det är tenta om en vecka. Det känns som att jag ligger bra med på något vis. Detta gjorde att jag åkte hem ganska tidigt och hann börja städa medan gammelmormor var ute och gick med Isac.


När hela huset var städat var det hög tid att åka till moster A och morbror T för middag. En jättemysig kväll med god mat och trevligt sällskap! Så skönt att få komma bort och få maten serverad emellanåt! Tack till er.


Isac hos moster o morbror.

 

Buskillen.  


Det var allt för nu! Nu blir det lunch och plugg!


Trevlig helg!!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards