mochamanda

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Malin - 29 september 2011 22:05

Grillat med potatis och tomatsalsa i vårt uterum. Me like.

Av Malin - 29 september 2011 21:31

Ja, jag väljer att tro det. Det onda i halsen beror förhoppningsvis inte på en rejäl intågande förkylning utan på en stor, elak blåsa någonstans i gränslandet mellan gom/kind/hals. Efter att Andreas kom med idéen då jag egentligen inte har några andra tydliga förkylningssymptom så börjar jag tycka att det låter vettigt.


Jag är nyfiken av mig. Kunde därför inte låta bli att plocka fram kameran, men ta det lugnt. Jag ska bespara er fotot! Efter att ha zoomat in ser det faktiskt ut som en hyfsad blåsa på en svullen del av halsen. Jag väljer att tro att det är så och laddar nu för seriepremiären i morgon! Gött!

Av Malin - 29 september 2011 07:42

God morgon!


Sitter just nu och sörplar på en smoothie med hopp om en riktig vitamininjektion samt en åtminstone tillfällig lindring av det onda i halsen. Det är sånna här gånger man blir varse om hur ofta man egentligen sväljer. Det känns som att jag har liten studsboll på ena sidan halsen när jag sväljer. Not nice.


Grejen är den att jag opererade bort mina halsmandlar när jag var liten så jag trodde knappt att jag hade nåt som kunde svullna i halsen. Men man har väl fler körtlar än just halsmandlarna om jag har förstått det hela rätt!?


Nåja, nu ska jag sluta gnälla. Jag hoppas bara att det går tillbaka och gärna försvinner helt tills i morgon då vi har seriepremiär!


Ha en bra dag alla!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards