mochamanda

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Malin - 4 januari 2012 23:39

Sitter just nu med en enorm lättnad i kroppen. Märkligt. Trodde inte att jag brydde mig riktigt mycket. Jag har precis spelat match. Oavgjort mot Mariestad/Lockerud. Började på bänken men fick hoppa in i andra perioden och sen spela matchen ut, även när vi gick ner på folk precis i slutet. Så skönt att det äntligen går åt rätt håll. Det ger mig välbehövlig motivation!


Men mitt i detta lilla lyckorus slår någonting tillbaka. Hårt och skoningslöst slår det tillbaka. Fick för två dagar sedan reda på att en vän har lämnat oss. Alldeles för tidigt. Det känns så tungt och mina tankar går till hennes närmaste. Att gå igenom sådant är det ingen som förtjänar.


Och det är väl tyvärr så, att ju äldre man blir desto fler omkring sig lär man mista. En del av livet. Visst. Men det är en klen tröst när det väl drabbar en. Jag klarar inte ens av att tänka tanken på att förlora någon i min närmaste omgivning. Nej, tårarna rinner och jag kan inte ens föreställa mig den smärta som de anhöriga tvingas gå igenom. Faan, varför kan inte alla leva för alltid? Varför kan inte alla få vara lyckliga och må bra?


Nej, ibland är livet tufft och ibland blir det tuffare. Mina varmaste kramar till er som behöver det.

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards