mochamanda

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Malin - 10 januari 2012 22:10

 

Som synes här ovan fortsätter jag på gårdagens tema. Mat. Bjuder på en bild av maträtten vi tillagade igår. Ugnsrostade rot- och grönsaker med fetaost och kronärtskockssallad. Och ja den var lika god idag.

 

Och precis lika god var Limeströsslad lax med thaidoftande sås och ris. Namnam. Bild? Nej, var alldeles för hungrig för att tänka på det. Maten blev klar precis när jag skulle springa iväg till träningen. Jodå, var duktig och sprang till träningen. Det är inte så långt genom skogen, 2,4 km. Men när jag närmade mig mitt slutmål såg jag ett lag springa iväg från hallarna och eftersom att jag var lite sen så trodde jag att det var vi och jagade i kapp även om det tog ett tag. Rätt lag? Nej, fick vända och springa tillbaka till hallarna. Så, då fick jag en dryg kilometer extra. Tackar! Som tur är så mötte jag mitt lag precis utanför hallarna på väg ut. Phiu. Lite fys på det och sen träning och sen jogg hem igen. Jotack, nu känns det rätt bra.


Okej, ska tjata lite till om Lina´s matkasse, men vi är verkligen nöjda! Och skulle det vara så att någon av er är intresserade av att testa så hör gärna av er till oss så ska ni får en kod att använda som gör det fördelaktigt för både er och för oss! 749 kr för recept och ingredienser till fem planerade och goda middagar för fyra personer hemkörda till dörren. Rekomenderas.

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards