mochamanda

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Malin - 12 januari 2012 23:03

Jaa. Suck. Det är vad jag håller på med. Har inte insett det förrän nu då tiden börjar bli knapp. Har inlämning måndag morgon och med tanke på att en bortamatch mot Telge väntar på lördag så är det lätt uträknat att dagarna två är vad som är kvar att plugga på. Dock är jag i min mest produktiva tid precis nu. Kvällstid. Gärna in mot midnatt. När jag blir trött släpper hämningarna och orden kan flöda fritt. Typ.


Fast just nu simulerar jag om och om igen. Finjusterar. Funderar. Klurar. Vad är det som har störst betydelse i min modell? Vad händer om jag ändrar på detta? Varför blir det så? Några lösa trådar som måste följas upp helt enkelt.


Gjorde för övrigt misstaget att åka till skolan och bli stressad över vad alla andra har gjort. Som vanligt har alla gjort olika och det är egentligen hopplöst att jämföra. Fast fick väl med mig vissa nyttiga bitar också.


Nåja, idag har jag i alla fall fått den där lilla paniken jag behöver för att prestera. Nu är det bara att tuta och köra. Gasen i bott! 

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards