mochamanda

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Malin - 17 januari 2012 22:44

...var rapporten inlämnad!


Inlämning för opponering. Check. Opponera på en annan rapport. Check. Redovisning. Check. Inlämning av slutgiltig rapport drygt två dygn för tidigt. Check!!!


En suck av lättnad och en glimt av livet som snart ska börja levas igen. I morgon kväll ska jag slappa järnet i soffan med det senaste numret av Vi föräldrar, sällskap av TV:n och något gott tilltugg när Isac sover och Andreas är på möte. En brasa i kaminen och ett nystädat hus vill jag ha också.


Och då jag antar att huset inte lär städa sig själv den här gången heller så väntar imorgon ett riktigt städryck. Andreas har lyckats hålla oss över vattenytan den senaste veckan genom matlagning och plock efter Isac som hivar ut grejer snabbare än vad vi hinner ställa tillbaka det. Men det är ett enomt berg med tvätt som väntar, badrummen ska vi inte tala om och dammsugaren kommer få sig en rejäl måltid.


Men med min slapparkväll som målbild ska jag virvla runt som en duracellkanin här i morgon. Det är nästan så att jag längtar! Hör på den ni!


Puss och godnatt

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards