mochamanda

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Malin - 22 april 2012 15:04

Vovvsan mår bra. Hon fick ligga inne med dropp i fredags och piggnade till rejält. Alla prover och röntgen såg bra ut, så det verkar som hon hänger i ett tag till. Det största problemet just nu är i stället hennes onda höfter. Trappor är inte roligt!


Själv har jag legat däckad i magsjuka under helgen. Lovely. Isac har haft problem med sin mage sedan i onsdags så det är väl därifrån det kommer. Tackar. Tajmade detta ypperligt med att Andreas var iväg med jobbet till Stockholm. Magsjuka plus son med diarré och utan sambo. Heja mig. Fick avbryta läggningen av Isac två gånger för att skynda iväg till toaletten. Andreas har aldrig varit mer efterlängtad. Hyfsat skönt när han kom hem på lördagen kan jag lova.


Ska bespara er ytterligare detaljer. Idag har jag rivit ut sängkläderna, sanerat badrummen och tagit en välbehövlig dusch. Den traditionella efter-magsjuka-maten torsk och äggsås har intagits och jag känner livet återvända. Även om soffläge fortfarande är det mest eftertraktade.


Hoppas er helg har varit roligare än min!


Till veckan är det intensivt pluggande som gäller. Missade två dagar förra veckan då jag var tvungen att vara hemma med Isac och idén om att ta igen det under helgen gick ju sådär...


Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards