mochamanda

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Malin - 4 juni 2012 20:46

Inlämning till opponent. Check.

Redovisning. Check!


Ytterligare ett moment är alltså avbockat. Redovisningen är förbi. Det gick bra och jag var bubblande glad efteråt. Så skönt att ha det gjort. Kvar är opponering (imorgon) och sedan inlämning av slutgiltig rapport till examinator. Sedan är jag färdig!!! En redovisning nere i Tanumshede kvarstår förstår också. 


Och mitt uppe i slutspurten så är det faktiskt så att jag i morgon är precis halvvägs in i graviditeten. Galet. Försvinner kommande 20 veckor lika fort är jag ledsen över att meddela att det snart är höst! Det är sant.


Halvtidsrapport?

Jag mår bra och kan äntligen njuta av graviditeten efter en tuff start. Krabaten sprattlar för fullt och jag har ännu inte gått upp (gick ner några kilon i början som jag nu har tagit tillbaka). Är dock inte särskilt orolig för den biten. Sist exploderade jag i vikt i sjunde månaden ungefär. Så kilona lär nog hitta till mig tids nog... Don´t worry. :)


Den här dagen har tagit ut sin rätt på mig kan jag lova och det blir snart sängen med lite bläddrande i en tidning. Hur ofta händer det?


Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards