mochamanda

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Malin - 3 september 2012 20:59

Ja, det var statusen på krabaten. Rörlig, men med huvudet nere. Just nu i alla fall! :) Men magen växer som den ska och blodtrycket ligger stabilt. Dock ligger jag lite lågt vad gäller järnvärdet. Jag har legat på gränsen tidigare och nu har jag tydligen krypit under. Det kanske kan förklara varför jag har varit så trött den senaste tiden. Ska börja med järntabletter i morgon. Får se om det hjälper med lite tillskott! Krabaten är dock pigg. Hen bökar i magen så att hela datorn rör på sig.


För er som läste gårdagens inlägg kan jag meddela att min omvända taktik fungerade! Isac sov hela natten. När han vaknade i morse gick han runt ett par minuter i sitt rum innan han stängde sin egen dörr och kröp upp i sängen igen och kramade och pratade med sin vovve, snuttis och kanin. Godingen!


Den här veckan är det Linas matkasse som hälsar på igen.

Spaghetti med krämig köttfärssås. Gottgott.


I morgon väntar ett besök på nya Sundstabadet. Skulle gissa att det kommer passa Isac perfekt. Vi åker dit mellan nio och tio då rutschkanorna är avstängda och det därför är både billigare och lugnare. Ska bli kul att se hur det ser ut.


Nu ska jag hoppa i säng. Trött som sagt. Nattinatti.

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards