mochamanda

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Malin - 10 september 2012 21:42

Inte så ofta jag hamnar med på ett videoklipp på min egen blogg. Men det här klippet är alldeles för gulligt för att jag ska kunna avstå. Ni får fokusera på Isac. Tyvärr är klippet upp och ner, men det är egentligen vad som sägs som är det viktiga.


Hur söt? Jag antar att jag har förskolan att tacka detta för. Vi har sagt 1,2,3 ungefär. Så gissa om jag var förvånad när han fyllde i med 6 och 8. Och ännu mer förvånad att jag fångade det på film!

Av Malin - 10 september 2012 21:34

Medan mamma fotograferade staket grävde Isac i lannet.


Smakade på sanden gjorde han också. Men det räckte med några sandkorn. Inte som sin mamma som i samma ålder tydligen åt sked efter sked efter sked efter sked...

Jag fick förstås erbjudande om en skopa sand. Men nja...


Ikväll har det rullats köttbullar som serverades med krämig risoniotto. En favorit från Lina´s matkasse. Just risoni (pasta som ser ut som ris) verkar falla Isac i smaken och han åt som bara den av allt på tallriken. Härligt att se!

Av Malin - 10 september 2012 21:19

Idag kom jag äntligen ut och tog lite bilder på uterummet med det "nya" staketet. Kanske inte så nytt längre. Det som är kvar är att kapa stolparna så att de blir lika höga. De ska fortfarande sticka upp ovanför räcket men gärna lika mycket. Höjden varierar just nu. Sedan ska de troligtvis målas vita nästa sommar. Vi är jättenöjda och det blev precis så luftigt och härligt som vi hoppades.





Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards