mochamanda

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Malin - 2 februari 2013 22:12

Ammar Lovis och hoppas att hon snart kommer till ro för natten. Tvärtemot vad jag trodde sov hon sex timmar i sträck förra natten. Får gärna upprepas! Hon har varit piggare idag, men är fortfarande ganska rosslig.

Annars sitter jag och funderar över morgondagens logistik. Jag ska hem och spela match. Med följer givetvis Lovis och därmed också Isac av flera praktiska skäl. Mormor är snäll och följer med och tar hand om mina busar under tiden som jag spelar. Men det finns en massa småsaker att lösa. Såsom mat till mig, mat till Isac, amning, transportfrågor, vagn och en hel del annat. Jag vet att det löser sig och jag tycker vanligtvis att det är rätt kul med logistikfrågor, men just nu är jag för trött helt enkelt. Kommer kännas bättre när vi väl är inpackade i bilen imorgon och är på väg. Resten löser sig. På ett eller annat sätt.

Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards