mochamanda

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Malin - 15 april 2013 21:48

När man har två småbarn är det inte lätt att hinna med så mycket fotande under trevliga tillställningar. Men lite familjeposande hann vi allt med under min farmors åttioårskalas.


Vår lilla familj.


Generationkort.


Alltså, jag sitter på en stol framför övriga och ser därför aningen stor och klumpig ut. Mer än vanligt liksom. Men om jag bara någon gång skulle komma ihåg att posa lite snyggare när jag hamnar framför kameran så skulle det se lite bättre ut. Kolla bara proffset nedanför.


Nog för att hon är mindre, men benen i kors och armarna lite mer smakfullt placerade gör skillnad. Fina syster.


Jag kommer inte helt oväntat att tänka på ett bar bilder från Asien.


Efter den här bilden fick jag banning.


Fortfarande blekast, men lite mer passande pose.


Nej, nu ska jag ta min lillskrutta och hoppa i säng. Vi har haft ytterligare en kväll i rätt riktning. Hon sitter nöjt i sin pappas knä medan jag får några minuter över här! Toppen.


Nattinatti


Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards