mochamanda

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Malin - 1 maj 2013 21:48

Lovis hade en av sina bättre nätter inatt. Ändå är jag tröttare än på länge. Av någon märklig anledning kunde jag inte somna om efter att ha ammat henne vid tre utan låg klarvaken till halvsex då hon ville äta igen. Då la jag henne intill mig och båda somnade om efter amningen. Kvart i åtta var det morgon. Jag valde mellan att skicka upp Andreas med barnen och sova ikapp eller hinna med en löptur innan Andreas skulle ut på ett cykelpass. Jag pallrade mig upp och kom ut. Sedan var det full fart med handling och bakning inför kalas. Isacs kusiner F och M firades och likaså deras far och Isacs morbror M. Jag gjorde för första gången en cheesecake, blev helt okej. Fläderblomscheesecake dekorerad med färska jordgubbar. En omgång Cake Pops blev det också. Tidsbrist som hette duga ledde tillen snabbvariant vad gäller dekoration. Oreokakor mixades med crunchy jordnötssmör, klämdes ihop till bollar och fick en dutt choklad på sig. Inte de snyggaste, men helt klart goda och med utvecklingspotential!


Äh, nu låter jag bilderna tala istället.

Legobygge


Mormor och kusin F


Morbror M och kusin F myser på gräsmattnan


Blivande målvakt?


Utspark


Moster A trixar på knäna. Hennes specialitet.


Nej, moster A. Den här gången posade du inte snyggast.


Inte för att jag var så mycket bättre.


Vattenkrig


Nyduschad?


En liten vilde


T tyckte nog det var roligast av alla.


Isac äter korv med bröd i pappas knä.


Princesstårta, chokladtryffel på jordnötsbotten, fläderblomscheeseckae och CakePops


Lovis busar i mormors knä.


För att sedan busa hos morbror A.


Kusin E testar studsmattan.


Fina du! <3


Här hittades Andreas. Sovandes.


Isac har hittat in i kusin M:s rum och lekar med alla fordon.


Pretty in pink. Isac i sin nya skjorta.


Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards