mochamanda

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Malin - 9 maj 2013 22:38

Stopp. Nu känner jag att det går sådär galet fort igen. Tiden flyger iväg. Lovis blir så mycket rörligare från dag till dag så att jag knäppt hänger med. Idag har hon varit uppe på knä och gungat några gånger. Hon har även varit uppe på fötter och händer (istället för knäna liksom), men vinglade snabbt omkull. Hon har lyckats dra sig framåt istället för att skjuta sig bakåt. Stora tjejen. Det är så mycket vilja i henne. Hon vill verkligen framåt och hon kämpar såå för att ta sig dit hon vill. Vad du är underbar, fina Lovis.

Måste förövrigt notera några spontana kommentarer från Isac. Igår sa Isac följande till mig: "Morsa (morfar) köra racerbil. Mommo (mormor) köpa blommor." Om någon nu undrade över hur könsfördelningen såg ut där. ;) Imorse när vi åt frukost satt jag med foten under rumpan och benet vikt om ni förstår vad jag menar. "Mamma siiiiitt rompan!!" upprepade Isac tills det att jag hade tagit ner benet och satt mig ordentligt. Moster A kallar honom, inte särskilt obefogat, för lilla ordningspolisen.

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards