mochamanda

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Malin - 20 maj 2013 22:23

Halvsex imorse hörde vi plötsligt att Isac började gråta i sitt rum. "Lobis" upprepade han gång på gång. Storebror grät efter lillasyster! <3 Väl på plats i vår säng klappade han Lovis på huvudet och höll hennes hand. Hur gulligt som helst. Såhär i efterhand i alla fall. Just då var jag mest rädd för att han skulle väcka lillasyster som just hade kommit till ro efter att ha bökat och snuttat och hållit sin mamma vaken i en och en halv timme redan. Det fanns fog för rädslan, snart låg de båda och skrattade mot varandra... Yeay... En halvtimme till fick jag i alla fall sova då Andreas tog med sig barnen upp medan han gjorde sig klar för att åka till jobbet. Men aningen back på sömnkontot. Igen. Har dock inga större förväntningar på att ta igen det denna natten då Lovis är lite förkyld. Ställer in mig på att agera napp.

För att vara en tröttisdag är jag ändå rätt nöjd med vad jag har klarat av under dagen. Planering och storhandling för hela veckans måltider, städat badrum, röjt kök och lagat middag. Det gäller att vara ruggigt effektiv de korta stunder jag inte har Lovis på höften. Som belöning släppte jag iväg mig själv ensam till Blomsterlandet där jag spenderade Andreas(!) julklappspengar. Så imorgon ska jag och Isac plantera i vår stora blomlåda. Myspys!

Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards