mochamanda

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Malin - 21 maj 2013 22:52

Vad tror ni, är det inte dags för lite positiva nyheter? Det har varit en hel del depp efter Daisy <3 förra veckan och en hel del gnäll över mina halvkassa nätter, så nog är det dags att berätta om något roligare!

För ett år sedan, på dagen till och med, berättade jag att tre skulle bli fyra. Jag avslöjade Krabaten i magen. Nyheten jag har tänkt berätta idag är kanske inte av samma klass, men den är stor för mig!

För två veckor sedan skrev jag nämligen på ett anställningsavtal. Jepp, jag har fått jobb!

Jag vet inte om ni kommer ihåg, men för sex veckor sedan skrev jag ett halvdeppigt inlägg om att jag tyckte det var jobbigt att inte veta hur framtiden såg ut med jobb. Dagen efter fick jag, oberoende av inlägget, tips av en kompis om en tjänst. Lite småkomiskt. Ett telefonsamtal, en intervju och en träff senare var papprena klara. Tänk vad det kan vända fort ibland! Och C, om du läser detta, jag är så grymt tacksam över tipset!

Jag kommer att jobba som konstruktör inom VVS på ett stort konsultföretag här i stan. Jag återkommer med namn när jag har börjat. Det känns på något vis bättre så. Men ni behöver inte vänta länge då jag börjar om knappt två veckor. TVÅ veckor. Galet. Jag kommer dock bara att jobba förmiddagar första månaden, med tanke på min lilla tjej här hemma. Sedan följer en månads semester i juli innan jag börjar jobba heltid från och med augusti.

Om jag är glad? Det är bara förnamnet.

Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards