mochamanda

Alla inlägg den 10 december 2014

Av Malin - 10 december 2014 13:29

Det har varit några sämre nätter. Inte jättedåliga, men ändå så att jag märker av att jag är tröttare. Lite mer disträ. Det tar liksom längre tid att bearbeta och ta in information av olika slag. Amningshjärna, kan man väl oockså kalla det. Ni vet när man ska hämta något i kylskåpet, går dit, öppnar dörren och stirrar i en halv minut utan att ha en aning om vad det var man skulle hämta. Det hände väl ett flertal gånger igår. Jag skulle också skiva gurka, men hackade den. Jag skulle äta hamburgare och undrade varför jag aldrig kom till själva hamburgaren hur mycket jag än åt av brödet, den hackade gurkan, tzatsikin och tomaten. När jag hade ätit halva insåg jag att jag inte ens hade lagt på någon hamburgare. Alltså, kom igen. Kom in i matchen.


Nåja, nu ska jag och Molly springa iväg och hömta två tokiga ungar. Julpyssel och middag med två andra tokiga ungar väntar. Jag och min syster A är gräsänklingar ikväll och tänker reda ut det tillsammans.


Hej så länge

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards