mochamanda

Alla inlägg den 27 januari 2016

Av Malin - 27 januari 2016 22:03

Vi har haft en fin men ledsam begravning av min farfar. Jag har fortfarande svårt att ta in att jag inte kommer att träffa honom igen. Min farfar. Men livet rullar vidare och ger inte så mycket tid för eftertanke och reflektion just nu. Det rullar på snabbt. Och intensivt. Jag är trött. Men jag tänker väl som med barnen när det kommer perioder med dålig sömn/trots/sjukdomar. Att det är en fas att ta sig igenom. Det är en tuff period just nu med mängder av beslut som ska tas och beställningar som ska göras så det är många sena kvällar med diskussioner och ritande. Det har dessutom blivit en hel del vab den senaste tiden och det i kombination med mycket att göra på jobbet har gjort att jag har skurit ner ytterligare på sömnen. Det är liksom det enda jag har att plocka timmar från. Får jag ihop sex timmar är jag nöjd. Det lugnar väl ner sig såsmåningom. Vi tar vecka för vecka och tragglar oss igenom.

Molly är nu inskolad. Det har blivit lite hackigt på grund av sjukdomar men nu har hon gått två hela dagar i sträck och det har gått bra. Hon har varit ledsen när vi har lämnat, men det har gått över snabbt och hon har varit trygg och har ätit och sovit bra. Lilla skruttan. Så stor!

Nu ska jag återgå till att gå igenom offerten på elen. Även om jag helst hade velat blunda för den. Belysning är inte gratis.

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards