mochamanda

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Malin - 10 september 2011 20:40

Igår skyndade jag mig hem efter föreläsningen som lyckligtvis klarades av på två timmar istället för fyra! Tack! Och ännu mera lycka då Isac tog en så lång förmiddagslur att jag och Andreas hann montera alla glaspartier! Duktiga och effektiva var vi! Snickaren skruvade trall hela dagen så att när mörkret la sig över Råtorp och Isac lagt sig för kvällen och middagen var dukad så var det två stycken som njöt rejält där ute med lykta och tända ljus. Underbart. Helt underbart!


Vi hann också iväg på babysim. Första besöket efter sommaren. Om Isac njöt? Han var så glad och tyckte det var så kul! Lilla godingen som dessutom blev elva månader gammal igår.


Idag har det blivit en del plugg men också fika med Isacs mormor, moster A och morbror T. I uterummet såklart!


Sommartema på fikat. Egenplockade jordgubbar och blåbär, hallon från trädgården och vinbär från grannens trädgård. Hemmagjord flädersaft från flädern i trädgården. Glassen hade vi dock köpt färdig! ;)  


Jag vet att en del av er är nyfikna och vill se lite fler bilder från uterummet och statusen på övriga bygget. Men min kära kamera är på semester i Island (tillsammans med min pappa) och det blir inga roliga bilder med Andreas kompaktkamera. Så håll till godo mina vänner!


Nu ska jag röja undan i köket för att sedan få mig en dos Mia Skäringer!


Trevlig kväll!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards