mochamanda

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Malin - 27 november 2014 00:10

Så, då har även lillskrotan somnat för natten. Hoppas jag. Jag har liksom trott det ett par gånger redan ikväll. Är det nu jag ska sätta igång och packa/rita hus eller!? Kvart i tolv... Inte så mycket kvar av kvällen direkt.

Nåja, jag hoppas snart ha en nöjdare Molly igen. Imorgon ska jag åka och köpa gröt. Det har varit en hel del frustration vid framför allt amningen den senaste tiden och känslan av att hon inte får i sig tillräckligt har växt sig allt starkare. Dagens BVC-besök bekräftade mina misstankar och vi kom fram till att försöka komma igång med gröt nu på direkten. Hoppas Molly är med på noterna och att vi kan trappa upp portionerna relativt snabbt. Längtar efter en lite mer Happy baby som vill göra lite annat än att vara i mammas famn hela tiden och som inte blir arg som ett bi när det är dags att äta...

Nej, nu ska jag också sova. Får se hur natten artar sig. Det känns väl lite grann som att vi är den där familjen i IKEA-reklamen där alla byter plats med varandra. I natt är vi dock en mindre då Andreas är i Stockholm med jobbet. Får väl se var vi ligger när vi vaknar imorgon.

Såhär sover i alla fall de två stora just nu.

Nattinatti från oss

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards