mochamanda

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Malin - 2 december 2011 23:06

Njuter av ett välstädat hem. Vi hade en mäklare hemma för att göra en värdering i morse så det var rejält undanplockat och städat. Massa smågrejer har vi också fixat under veckan. Och absolut nej. Vi har inga som helst tankar på att sälja. Men däremot så skulle vi vilja göra om lånen. Så en värdering efter allt renoverande var på tiden.


Passade på att ta lite kort av hemmet när det för en gångs skull var rent och undanplockat. Skulle vilja få till lite före och efter bilder. Jag har också äntligen fått igång Photoshop här hemma! Men det är en del att lära där inne så jag kommer nog få testa mig fram ett tag! :)


Och för övrigt så är det här mitt första år utan en Chokladkalender!! Håller jag på att bli vuxen? Nja, knappast. Men jag har liksom missat att det blivit december och när jag idag besökte Ica så fanns där inga kalendrar!!! Jag vet att jag är några dagar sen, men inte plockar man väl bort kalendrarna två dagar efter att det har blivit december?


Fast i och för sig. I fjol åkte jag ut till IKEA ett par dagar innan jul för att fylla på med julpynt. Gissa om jag vart förvånad när allt i princip var borta! De kan väl åtminstone vänta tills efter jul innan julgrejerna plockas undan!


Jaja, sånt är livet. Nu ska jag snart sova. Det har idel varit sena kvällar den här veckan och jag ligger minus på sömnkontot trots att Isac, peppar peppar, har sovit bra de sista nätterna.


I morgon vankas hemmamatch mot Tyresö Trollbäcken. 16:00 i Tingvallahallarna.

Välkomna!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards