mochamanda

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Malin - 8 december 2011 20:30

Isac somnade som en stock ikväll. Inte konstigt. En kort vila i förmiddags blev det och sen har huset varit fullt med härliga små ett-åringar. Så kul att se de små! Precis som igår blir det lite text och flera bilder! :)


           

Fruktansvärt dålig kvalité på den vänstra bilden. Någon glömde visst sätta på blixten i all iver för att försöka fånga när fyra godingar samlades runt en och samma leksak... Ehhrm... Men tycker det är så härligt att se alla fyra samlade så bilden får hamna här ändå!

Av Malin - 8 december 2011 00:05

Lite vardagslyx så här mitt i veckan. Middag med M, J och lilla L och deras fina vovve. Mysigt värre och två små godingar som härjade järnet tillsammans. Underbart!

   

Julgran på plats i uterummet!

 

Blev så glad tidigare idag när jag kom på att jag kunde plocka fram "juldukningen" igen.


Sötaste tomten som min faster K har gjort. Se mer av hennes underbara verk här.


           

 

  

TV: Fina M och L. Mitten: Isac har pli på N. TH: L och Isac står och hänger och snackar lite.

 

  

     

Busungar!

 

För mer bilder och en inspirerande blogg - kika in hos


Nu borde jag verkligen sova. Ligger återigen minus på sömnkontot efter att Isac vaknade 03.30 natten till igår och inte ville somna om. När klockan närmade sig sex så tog jag tillflykten till källaren och fick mig nästan ett par timmars sömn innan det var dags att kliva upp till skolan.


Imorgon väntar desto mera härj. Då får vi besök av mammor och barn från föräldragruppen! Sex stycken ettåringar i ett och samma hus. Det ska bli spännande och så roligt. Det var jättelänge sedan som vi träffades allihopa. Jag är så nyfiken på vilka personligheter de små bebisarna har blivit.


Natti natti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards