mochamanda

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Malin - 1 oktober 2010 18:55

Golvet är på plats i relax och tvättstuga!! Härligt!! Nu är vi verkligen på gång! Svårt att ta en bild som gör golvet rättvisa så jag tror ni får hålla till godo tills på söndag då jag kan gå på golvet och hitta någon bättre vinkel än från dörröppningen.


Idag bestämde jag och mamma oss för att vi skulle åka till IKEA och shoppa till min lillebror som flyttar hemifrån i morgon. Efter att vi pratat en stund kom mamma på att vi kanske skulle kolla om Anders ville med!  Haha, stackarn... Han följde med och gjorde vårt shoppande lite svårare, då han inte alla gånger tyckte som jag och mamma! :)


Och nu har hösten kommit även till mataffärerna. Mina älskade clementiner är här!!! Plockade genast en påse full med dessa godingar!


Ugnsrostade rotfrukter, ångkokt lax och avokadoröra är nu inte många minuter borta. Brasan är tänd och om en timme börjar Idol. Är det fredag så är det!


Trevlig helg allihopa!

Kram från oss

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards