mochamanda

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Malin - 25 oktober 2011 20:28

Har lite tid över för en gångs skull. Men kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ta mig för. Läsa nya numret av "Vi föräldrar" som kom i brevlådan igår. Påbörja arbetet med en fotobok. Göra en ny header till bloggen. Kolla på en film. Rita och googla på nån av alla idéer med huset som vi har. För projekten tar aldrig slut kan jag lova. Det är många som frågar om vi börjar bli klara nu när vi snart gått igenom hela huset. Men, nej, vi har så många idéer. Stora som små. Vi är nog ett sånt där par som liksom måste ha nåt projekt igång. Det verkar inte bättre. Men just nu håller vi mestadels på att avsluta det som vi har påbörjat. Ska ta lite bilder från källaren någon dag framöver så att ni kan se våra framsteg.


Appropå framsteg. Här kommer en liten videosnutt på vår lille plutt!



 

Av Malin - 25 oktober 2011 13:47

Jag som var orolig över hur jag skulle hitta exjobb. Nu har jag helt plötsligt två att välja mellan. Hur gick det till? Och hur kommer det sig att jag för ovanlighetens skull är ute i så god tid? Jag har ingen aning. Men ett angenämt problem är vad jag har. Hjälp?


Nu ska jag snarast återgå till läsandet om modellering och simulering för snart blir det matlagning likt en riktig söndagsmiddag här. Två hela kycklingar ska tillagas enligt mormors recept och det lär ta sin lilla tid. Men gott blir det!


Ha en fortsatt trevlig dag mina vänner!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards