mochamanda

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Malin - 3 oktober 2011 23:19

Mina två älsklingar på tågstationen.

 

Ja,i fredags morse vinkade jag av mina två pojkar vid tågstationen. De tog tåget till Andreas bror där de stannade över natten för att flyga vidare upp till Isacs farmor och farfar i Lycksele. Och de kommer inte hem förrän på lördag!


Så nu är det alldeles öde här hemma. Inga snabba små Isac-fötter-händer-steg som springer runt här. Ingen som pratar och ingen som vill ha uppmärksamhet. Märkligt. Tomt och ensamt. Visst är det skönt med lite lugn och ro. Jag har eftermiddagsföreläsningar hela den här veckan så jag ska passa på att unna mig några sovmornar. Men för varje minut som går så saknar jag dem mer och mer!


Hoppas ni har det bra mina pojkar och att farmor och farfar tar god hand om er!

Av Malin - 3 oktober 2011 16:57

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Jag är precis hemkommen från Göteborg och en sväng på universitetet och med mig hem har jag några shoppingkassar. Till mig! Enbart till mig. Vet inte när det hände sist. Varenda gång jag har varit på stan i jakt på kläder till mig själv så har det slutat med kläder till Isac och även till Andreas. Har inte tyckt att kläderna varit lika snygga på mig som på provdockorna!


Men efter en tur med J på stan så var det ändrat. Nya stövlar, linne, kofta, halsduk och två par leggings. Underbart. Helt underbart. Nu behöver jag inte bli blöt om fötterna när jag går ut i höstrusket!


Ny från topp till tå! Och jag kan lova - Jag kommer att bo i dessa underbara leggings från VILA. Lite tjockare och rejälare och en hög mudd i midjan som formar och fångar in min inte alltför tighta mage. Så sköna.

 

Ett par nya joggingskor för 700 istället för 1400 och ett par snygga(!) och jättesköna, vindtäta regnbyxor som andas för 200 istället för 700 fick jag också tag på när vi besökte XXL. Hur bra som helst!


Tack alla finai Göteborg som gjorde helgen så trevlig! Saknar er redan!


Nu är jag hemma i ett tomt hus. Mer om det ikväll för nu ska jag snart träna!


Stay tuned.

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards