mochamanda

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Malin - 4 december 2012 22:04

Mina två solstrålar som förgyller varje dag. Så underbara och så ovetandes om alla problem som finns. Så vackra och oskyldiga. De lever verkligen i nuet.

Idag har jag haft tunga tankar i huvudet men dessa små har fått mig att le ett flertal gånger under dagen. När jag frågar Isac om vi ska baka pepparkakor skakar han på huvudet och svarar: "Nä, nä inte baka, stoppa munnen!" Någon vill hellre äta än baka! ;) När vi väl är igång och bakar ändå för Isac degen mot munnen, men stoppar sig själv och säger: "Nä, nä inte stoppa mun". Som jag älskar denna lille tokunge.

Av Malin - 4 december 2012 10:22

Här har dagarna rullat på i ett rasande tempo. Helgen har varit full av kusinbus så det var en trött Isac som somnade i söndags. På fredagen stod skridskoåkning på schemat och Isac fick låna kusin A:s skridskor en stund. Mycket roligt tyckte Isac som har pratat en hel del om att åka både skridskor och skidor sedan dess.

På lördagen tog Isac med sig kusinerna på Spöket Laban-gympa. Andreas var med och jag kunde därför ägna all min uppmärksamhet på Isac som sprang runt och busade. Kul!

Annars har det varit promenader, lek, mat och fika. Sex godingar mellan noll och sex år. Full fart, men så härligt att se dem leka tillsammans! <3

Dagarna gick fort och nu är vi en bit in i en ny vecka. Idag är det tisdag och Isac är hemma och härjar med mig och Lovis. Det finns både pepparkaksdeg och kristyr i kylskåpet så det får bli en av dagens aktiviteter.

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards