mochamanda

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Malin - 11 oktober 2012 13:03

Ligger i soffan och lyssnar på Isac som ligger och småpratar i sin säng. När/om? det blir tyst ska jag ner i tvättstugan och ta hand om tvätten. Men passar på att få mig lite vila först jag också.

Jag har småplockat lite här hemma. Saker som jag liksom har gått och stirrat på i en vecka och irriterat mig över. Tänk, det tar ju inte så lång tid om man väl tar tag i det. Fast med en tvååring som hjälpreda så får man allt lägga på lite tid! Men får han vara med och hjälpa till på sitt sätt så hålls humöret uppe och jag kan i alla fall få något annat gjort än bokläsning och legobyggande.

Det är ett alldeles strålande höstväder idag och en promenad kändes som en självklarhet. Då termometern visade fem grader passade vi på att pröva förra årets vintermundering och såväl overall som skor passar fortfarande! Toppen. Vantar fick jag äntligen på honom också. Men när det kommer till mössa finns det bara en som duger. Den gröna mössan med flodhästar. Allt annat åker av innan det ens har kommit på! Han är mycket bestämd på den punkten.

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards