mochamanda

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Malin - 20 oktober 2012 21:01

Idag har det varit en härlig dag på något vis. En lång dag. Oplanerad och bara "ta det som det kommer- dag". Efter en blöt promenad och lekstund i regnet har vi hängt här inne och städat, plockat, lekt och umgåtts. En skön och avslappnad dag helt enkelt.


Jag är för tillfället helt beroende av att ha det rent och städat runt omkring mig. Nog för att jag tycker det är trevligt annars också, men nu blir jag så stressad av saker som inte ligger där dem ska. Ja, nu skrattar väl mina föräldrar och syskon. Det trodde dem aldrig att jag skulle säga! Jag var väl inte den som höll bäst ordning när jag bodde hemma om man säger så...


Men nu, och då menar jag framför allt nu som i höggravid, så är det liksom ett steg i att vara redo på något vis. Jag känner mig lugn när det är ordning. Tur att Isac också tycker om att städa! ;)


Appropå Isac. Han knallar dagligen runt i långkalsonger. Det låter kanske hemskt tråkigt. Men hade han varit tjej hade jag kunnat skriva tights eller leggings och det hade det inte varit lika farligt. Men de är sköna och han verkar inte misstycka. Den stora fördelen är att det är så smidigt när regnkläder och andra ytterplagg ska på titt som tätt. Känns som att det är mycket skönare för honom än bylsiga mjukisbyxor eller jeans.


 

Ett par av de senast införskaffade långkalsongerna. Är nog uppe i 6-7 par. Favoritplagg helt enkelt.

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards