mochamanda

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Isac träffar släktingar

Av Malin - 15 oktober 2010 15:08

Eftersom Isac fortfarande ligger nöjd och glad i soffan så passar jag på att slänga in ett inlägg med lite bilder av Isac när han möter sina släktingar.


Isac, 16 timmar gammal, möter mormor och morfar. De hade trott att de skulle kunna städa och fixa lite i vårt hus innan vi kom hem. Men vi överraskade dem och kom hem tidigt från sjukhuset söndag morgon. 


Isac möter moster Anna och Tobbe


    

Isac möter morbror Markus och Tamara


    

Isac möter gammelmormor


     

Isac möter gammelfarmor


  

Isac möter gammelfarfar


Var och en av dem har skämt bort Isac med massa fina presenter. Och på tal om presenter. Här kommer en bild med Isac och delar av presenterna som Isac fick från Brandskyddslaget.


   

Skulle gissa att min lillebror är nöjd när Isac redan har introducerats i det rätta laget. Heja Färjestad!                   

 
 
Ingen bild

Kronbergskan

15 oktober 2010 23:23

En sån goding ni har lyckats avla fram...han är bedårande! (Vad annat kan det bli med såna föräldrar...)
Sjukt roligt med bröstmjölken! Jag kan verkligen se dig framför mig... Minns att jag vaknade andra natten hemma och tyckte att det kändes så blött i sängen...mycket riktigt, bröstmjölk all over the place! Efter den lilla fadäsen lärde jag mig att ALLTID ha amningskupor i (eller som jag kallar dem...tuttbindor)!
Kramar!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 5 december 2017 12:44

  I Skutbergets milspår i becksvart mörker trevade vi fram tillsammans. Hand i hand. Och från och med då var det du och jag. Tio år senare händer det fortfarande att vi famlar i blindo, men vi gör det alltid tillsammans.   Tre månader efter vå...

Av Malin - 18 oktober 2017 22:02

Efter att ha gått in på min blogg här efter några månaders dvala inser jag att ni måste sitta där ute alldeles pirriga och fulla av förväntan över hur det egentligen gick med vår gräsmatta!? Jag ska inte låta er vänta längre.   Grä...

Av Malin - 18 oktober 2017 21:08

För dryga veckan sen fyllde Isac sju år. Det är svårt att inte dra till med klyschan om hur fort tiden går! SJU år!Han är tydligen stor nu och använder sig av uttryck som typ, liksom, asbra och coolt. Men den mjuka, omtänksamma killen finns kvar där ...

Av Malin - 19 juli 2017 23:59

    Idag har vi haft en lycklig tjej som strålat ikapp med solen. Hon var så glad över att det var hennes födelsedag. Vi har firat med sång, frukost på sängen, strandhäng och glasstårta.   Molly är vår lilla pratkvarn. Hon är väldigt ve...

Av Malin - 23 maj 2017 23:00

Det går framåt i trädgården och trädäck och gräsmatta känns inte alltför långt borta. Om jag får drömma lite, vilket jag gärna gör, så har vi både trädäck och gräsmatta inom två veckor. Men så vet jag också att saker sällan går som planerat. Som vi l...

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards