mochamanda

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Malin - 12 december 2010 20:21

Idag är det en trött mamma som bloggar. Två nätter i rad har varit lite kämpiga med en hungrig Isac var och varannan timme. Men jag hoppas på bättring i natt. Han har precis totaldäckat, så som bara bebisar kan. Han somnade nere i relaxen på skötbädden efter badet medan mamma och pappa stod och diskuterade höjd på spegelskåpet som förhoppningsvis ska monteras under kvällen. Antog att han skulle vakna när jag lyfte upp honom till sängen och att jag där skulle få sjunga vaggvisor, berätta sagor och styrka honom över huvudet i minst en trekvart och ge honom mat minst en gång. Men icke. Jag la ner honom i sängen drog över täcket och inte en min rörde han. När vi badade honom i stora badkaret i torsdags så sov han sedan hela 8(!) timmar i sträck. Blir det likadant i natt så tror jag minsann vi får tappa upp stora badet varje kväll! ;)


     

Nybadad goding


Nu när han ändå sover och jag har händerna fria så ska jag passa på att fortsätta med lite julpyssel. Jag vet att man ska passa på att sova när bebisen sover, men det är skönt ibland att få lite egen, sammanhängande tid. 

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards