mochamanda

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Malin - 14 december 2010 00:04

Klockan är på tok för mycket och jag har varit jättetrött flera gånger, men har nog kommit in i andra andningen. Har precis duschat i vår underbara relax och blickat ut över ett badrum som bara blir snyggare och snyggare för varje dag. Vi är sååå nöjda! I dag har jag varit på ikea och shoppat lite dekoration. Det har jag längtat efter i flera månader och det blev verligen pricken över i:et! Några detaljer till och det blir perfekt. Dock ser fönstrerna fullständigt förskräckliga ut nu när allt är nytt, men det får vi ta till våren. Ska få trappsteget till badkaret på plats och fixa det allra sista med stjärnhimmeln innan jag bjuder er på en bild! :)


Nej nu ska jag hoppa i säng. Isac sover sedan två och en halv timme tillbaka och jag har under den tiden röjt i kök och vardagsrum. Det är inte KLOKT hur mycket grejer som kan hopa sig på så kort tid!


Nu håller jag tummarna för en god natts sömn. Igår vaknade Isac efter en timme och skrek och sen var det ett antal matningar under resten av natten. Dock så sov han bra tidig morgon och vi vaknade först klockan 10!


Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards